Angajator: Mitropolia Moldovei şi Bucovinei, Sectorul Fonduri Externe
Denumirea postului: Asistent Administrativ
Tipul contractului: normă întreagă
Locația postului: mun. Iași, jud. Iași
Persoanele interesate pot trimite CV în format Europass, la adresa: fonduriexterne@gmail.com, până la data de 24.10.2014.
Cerinţe obligatorii:
- Studii superioare finalizate în unul din domeniile: economic, administrativ, juridic sau tehnic;
- Experienţa în activităţi administrative/de secretariat;
- Experienta specifica in implementarea a cel puțin 1 proiect finantat din fonduri nerambursabile;
- Persoana responsabila, dinamica si motivata, familiarizata cu procedurile de implementare a proiectelor finantate din fonduri europene (realizare achizitii, cereri de plată, cereri de rambursare, rapoarte de progres, acte adiționale, notificări);
- Cunostinte de operare PC: MS Office – Word, Excel, PowerPoint, nivel avansat.
- Cunoaşterea legislaţiei specifice achiziţiilor publice și private- reprezinta un avantaj;
- Curs/uri de specialitate management de proiect și / sau achiziții publice - reprezinta un avantaj;
- Experienţa în scrierea de proiecte cu finanţare nerambursabilă - reprezinta un avantaj;
- Cunostinte de limba engleza - scris, citit, vorbit (reprezinta un avantaj;
- Seriozitate, orientarea spre rezultate şi dorinţă de perfecţionare.
- Abilități foarte bune de comunicare, relaționare, organizare și planificare, capacitate de analiză şi sinteză; corectitudine, flexibilitate, perseverenţă.
- Capacitate de a lucra organizat cu termenele limită.
Sarcini specifice postului:
- Asigura suport administrativ tuturor activităților Sectorului Fonduri externe,
- Asigura controlul comunicarilor interne si externe. Primeste si distribuie corespondenta,
- Se ocupa de organizarea şedinţelor de lucru, de planificarea întâlnirilor, de gestionarea sistemului de achiziţii şi aprovizionare, de arhivare, de realizarea de rapoarte, adrese, notificări, etc,
- Se ocupa de activitatea de protocol si organizeaza evenimente,
- Îndeplinește atribuții de Asistent manager în cadrul proiectului POR implementat de către instituție,
- Îndeplinește atribuții de secretariat în cadrul proiectelor aflate în derulare / în pregătire, după caz,
- alte atributii mentionate in fisa postului.