Joi, 16 Octombrie 2014

Angajator: Mitropolia Moldovei şi Bucovinei, Sectorul Fonduri Externe
Denumirea postului: Asistent Administrativ
Tipul contractului: normă întreagă
Locația postului: mun. Iași, jud. Iași

Persoanele interesate pot trimite CV în format Europass, la adresa: fonduriexterne@gmail.com, până la data de 24.10.2014.

Cerinţe obligatorii:

  • Studii superioare finalizate în unul din domeniile: economic, administrativ, juridic sau tehnic;
  • Experienţa în activităţi administrative/de secretariat;
  • Experienta specifica in implementarea a cel puțin 1 proiect finantat din fonduri nerambursabile;
  • Persoana responsabila, dinamica si motivata, familiarizata cu procedurile de implementare a proiectelor finantate din fonduri europene (realizare achizitii, cereri de plată, cereri de rambursare, rapoarte de progres, acte adiționale, notificări);
  • Cunostinte de operare PC: MS Office – Word, Excel, PowerPoint, nivel avansat.
  • Cunoaşterea legislaţiei specifice achiziţiilor publice și private- reprezinta un avantaj;
  • Curs/uri de specialitate management de proiect și / sau achiziții publice - reprezinta un avantaj;
  • Experienţa în scrierea de proiecte cu finanţare nerambursabilă - reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de limba engleza - scris, citit, vorbit (reprezinta un avantaj;
  • Seriozitate, orientarea spre rezultate şi dorinţă de perfecţionare.
  • Abilități foarte bune de comunicare, relaționare, organizare și planificare, capacitate de analiză şi sinteză; corectitudine, flexibilitate, perseverenţă.
  • Capacitate de a lucra organizat cu termenele limită.

Sarcini specifice postului:

  • Asigura suport administrativ tuturor activităților Sectorului Fonduri externe,
  • Asigura controlul comunicarilor interne si externe. Primeste si distribuie corespondenta,
  • Se ocupa de organizarea şedinţelor de lucru, de planificarea întâlnirilor, de gestionarea sistemului de achiziţii şi aprovizionare, de arhivare, de realizarea de rapoarte, adrese, notificări, etc,
  • Se ocupa de activitatea de protocol si organizeaza evenimente,
  • Îndeplinește atribuții de Asistent manager în cadrul proiectului POR implementat de către instituție,  
  • Îndeplinește atribuții de secretariat în cadrul proiectelor aflate în derulare / în pregătire, după caz,
  • alte atributii mentionate in fisa postului.