Luni, 17 Februarie 2014

CANDIDATUL IDEAL:

  1. Capacitate de lucru in conditii de stres

  2. Aptitudini pentru lucrul in echipa

  3. Absolvent al Facultatii de Turism
  4. Limbi straine, cunostinte operare PC

  5. Seriozitate

  6. Brevet de turism reprezinta un avantaj
  7. Experienta relevanta in ticketing reprezinta un avantaj
  8. Disponibilitate pentru deplasari interne si externe

RESPONSABILITATI

  • Identificarea nevoilor clientilor
  • Prezintă clienţilor programele turistice organizate, în funcţie de destinaţia solicitată si de particularitatile/ preferintele clientilor;
  • Promovează destinaţiile turistice noi şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor;
  • Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie;
  • Detaliază pachetul de servicii turistice şi stabileşte preţul final;
  • Prezintă clienţilor contractul-cadru, negociază clauzele contractuale şi verifică completarea corectă şi semnarea contractului;
  • Emite documentele de călătorie şi face rezervările pentru transportul şi cazarea clienţilor;
  • Urmareste finalizarea tranzactiei turistice, solicita feed-back si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor;
  • Întocmeşte documentele de încasare a sumelor şi voucherele, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite;
  • Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform procedurilor agenţiei;
  • Verifică şi soluţionează, în limita competenţelor, reclamaţiile clienţilor;
  • Urmareste contractele incheiate cu prestatorii externi, urmareste si verifica incasarile pe perioade de timp prestabilite conform regulilor intene sau pe anumite perioade, la solicitarea superiorilor
  • Contracteaza spatii de cazare la hoteluri si in statiuni din tara si strainatate in functie de programele turistice (excursii, vacante);
  • Pastreaza evidenta vanzarilor structurate pe destinatii si natura serviciilor oferite;

Cerinte Job

  • Experienta pe o pozitie similara minim 2 ani;
  • Limba engleza – nivel avansat;
  • O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte foarte bune de operare PC;
  • Experienta in utilizarea sistemelor de rezervari;
  • Experienta in crearea si administrarea de pachete turistice;
  • Cursuri de specialitate – reprezinta avantaj;
  • Cunostinte generale de turism, destinatii/ produse.

Cei interesati pot depune CV-urile si scrisoarea de intentie pana la data de 28 februarie 2014 la sediul Centrului de Pelerinaj Sf. Parascheva, blv. Stefan cel Mare si Sfant nr. 14 sau pe email la adresa office@centruldepelerinaj.ro