Aplicaţiile pot fi trimise pe adresa programari.spital@providentamedical.ro până la data de 25 aprilie 2017. Vom contacta pentru interviu doar candidaţii care corespund cerinţelor de mai jos.
Rolul tău: Eşti un pilon important deoarece vei acţiona astfel încât serviciile medicale oferite de noi să fie cunoscute şi accesate de noi categorii de clienţi: medici de familie şi specialişti, persoane fizice şi juridice etc. Tu vei fi punctul de legătură şi informare între spital şi potenţialii pacienţi.
Responsabilităţile principale ale reprezentantului medical/ consilierului de vânzări:
- Propune şi implementează noi strategii de creştere a vânzărilor;
- Identifică şi contactează medici şi potenţiali clienţi în vederea promovării serviciilor medicale oferite de Providenţa;
- Întocmeşte oferte personalizate pentru pacienţi şi companii;
- Consiliază pacienţii la sediul spitalului pentru recomandarea celor mai potrivite pachete de servicii medicale;
- Se deplasează la sediul potenţialilor clienţi pentru a prezenta oferte şi soluţiile optime;
- Menţine relaţiile cu clienţii şi propune soluţii pentru fidelizarea acestora;
- Răspunde pentru corecta executare a contractelor încheiate cu persoanele fizice şi juridice;
- Rezolvă prompt şi eficient sesizările primite de la pacienţi sau clienţi;
- Participă la evenimente pe piaţa de profil, congrese, simpozioane şi alte manifestări ştiinţifice;
- Întocmeşte periodic rapoarte de activitate şi planuri de dezvoltare;
- Susţine prezentări în vederea promovării serviciilor medicale.
Ce căutăm? Dacă te regăseşti în cerinţele de mai jos şi doreşti să îţi pui experienţa şi competenţele dobândite până acum în slujba unui proiect cu sens, te invităm să aplici:
- Studii superioare (studiile medicale constituie un avantaj);
- Experienţă de minimum 3 ani în vânzări/ relaţii cu clienţii;
- Gândire analitică şi orientare spre rezultate;
- Excelente abilităţi de comunicare şi ascultare activă;
- Empatie, identificarea nevoilor clienţilor;
- Abilităţi de negociere, disponibilitate la program flexibil şi deplasări în interes de serviciu;
- Permis de conducere cat B;
- Deschidere către spiritualitate şi proactivitate pentru împlinirea misiunii spitalului - promovarea medicinei creştine.
Ce oferim? Provocare şi oportunităţi de dezvoltare.
- Un pachet salarial în concordanţă cu performanţa şi rezultatele obţinute;
- Program de cursuri de dezvoltare personală, profesională şi spirituală;
- Instrumente de lucru: telefon mobil, laptop;
- Echipa „Providenţa“ te va ajuta să te integrezi prin diverse activităţi: teambuilding, pelerinaje, acţiuni de voluntariat, întâlniri anuale;
Vrei să aplici?
După ce ai te-ai informat despre serviciile, misiunea şi istoria noastră, poţi trimite CV-ul tău dacă îţi doreşti să faci parte din echipă.
Aplicaţia va fi însoţită de răspunsurile la următoarele 3 întrebări:
- Alege un serviciu medical/ pachet promoţional din cele prezentate pe site şi promovează-l către un medic sau o firmă. (maximum 200 de cuvinte);
- De ce ar alege un pacient să vină la Spitalul „Providenţa“? (maximum 100 de cuvinte);
- Ce te recomandă pe tine pentru acest post? (maximum 100 de cuvinte).
Aplicaţiile pot fi trimise pe adresa programari.spital@providentamedical.ro până la data de 25 aprilie 2017. Vom contacta pentru interviu doar candidaţii care corespund cerinţelor de mai sus.
De ce Spitalul „Providenţa“?
Suntem o echipă cu peste 120 de angajaţi, iar valorile după care ne ghidăm în activitatea noastră sunt: competenţă, solidaritate, dedicare, integritate şi credinţă. Avem peste 9 ani de experienţă pe piaţa serviciilor medicale ieşene şi suntem un spital privat multidisciplinar, prima unitate medicală de acest gen din structura Bisericii Ortodoxe Române. Avem o capacitate de 102 paturi, 2 săli de operaţie, o unitate de terapie intensivă, laborator de analize medicale şi compartiment de radiologie şi imagistică, oferind servicii pentru următoarele specialităţi: chirurgie generală, medicină internă (cardiologie, gastroenterologie), oftalmologie şi recuperare medicală.